popielata linia pozioma

Komunikat Dyrektora Szkoły - Dni wolne od zajęć dydaktycznych

logo sp31 155x155

Szanowni Rodzice i Opiekunowie!

Dzień 2 maja 2024 r. (tj. czwartek), jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 31. Szkoła zapewnia pracującym rodzicom i opiekunom prawnym możliwość opieki nad dziećmi klas 1-3 w godzinach 8:00-15:30.

Warunkiem skorzystania z oferty jest złożenie w portierni szkoły stosownego wniosku o opiekę nad dzieckiem w dzień wolny od zajęć dydaktycznych, jeśli tej opieki potrzebują. 

Druki wniosku są dostępne w sekretariacie szkoły, portierni i na stronie internetowej SP 31 (do pobrania tutaj).

Termin złożenia deklaracji – do poniedziałku 29.04.2024 r. do godz. 15:00.

 

 

dzieci przygotowują danie kuchnia stół

Więcej zdjęć: link.

uczennica mężczyzna wręczanie nagrody

Wielki sukces uczennicy klasy 7b - Anny Rzemieniewskiej, która zajęła III miejsce w międzyszkolnym konkursie "English For You" organizowanym przez IX Liceum Ogólnokształcące w Toruniu. Uczennica ta osiągneła już sporo sukcesów w konkursach językowych - jest wielokrotną laureatką ogólnopolskiego konkursu Memory Master i dostała się do finału Konkursu Kuratoryjnego, który już wkrótce. Wszyscy trzymamy kciuki za powodzenie i życzymy samych sukcesów!

Więcej informacji: link.

uczeń podium sportowe dekoracja

Nasi uczniowie mogą pochwalić się sukcesami, które osiągnęli w Toruńskiej Lidze Lekkoatletycznej dzieci i młodzieży. Wiktoria Woźniewska z klasy 8 A była najlepsza w rzucie piłką lekarską. Rafał Miklaniewicz również z tej klasy zajął trzecie miejsce w skoku w dal. Skok wzwyż swojej kategorii wiekowej wygrał Tymoteusz Wójtowicz, a trzecie miejsce zajęła Agata Ludwiszewska - oboje z piątej B. Sasza Bajew z 4 B wywalczył srebrny medal. Paweł Felski z klasy 3 wywalczył złoto w rzucie piłką lekarską.

Więcej informacji: link.

salka do ćwiczeń uczniowie warsztaty

W ubiegłym tygodniu 29 stycznia klasa 3a uczestniczyła w warsztatach aktorskich, które odbyły się w teatrze im. W. Horzycy. Uczniowie uczyli się porozumiewania za pomocą gestów i mimiki, zapoznali się z ćwiczeniami rozluźniającymi i wspomagającymi koncentrację, stosowanymi często przez aktorów przygotowujących się do występu. Dzieci mogły też wcielić się w postać na scenie i pokazać, wykorzystując rekwizyt, różne emocje. Był to także czas na zabawy integracyjne, które sprzyjały wzmacnianiu więzi poprzez techniki dramowe w formie kreatywnych wyzwań.

Więcej informacji: link.