popielata linia pozioma

Logo rekrutacji do klas pierwszych oraz dzieci od 3. roku życia do oddziałów przedszkolnych

rekrutacja 2020 2021 przeczytaj

Rekrutacja 2020 2021rekrutacja 2020 2021 link oddziały przedszkolnerekrutacja 2020 2021 link szkoła podstawowa

Haller flaga napis

LISTY DZIECI ZAKWALIFIKOWANYCH I NIEZAKWALIFIKOWANYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH I DO KLASY I SP 31

logo sp31 155x155

Szanowni Rodzice!

Publikujemy listy dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do oddziałów przedszkolnych i do klasy I SP 31 oraz komunikat dot. potwierdzenia woli.
Zgodnie z § 11b rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493 z późn. zm.) w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty, wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie list kandydatów, podaje się do publicznej wiadomości także na stronach internetowych tych jednostek.
W okresie od 3 kwietnia 2020 r. od godz. 12.00 do 14 kwietnia 2020 r. do godz. 15.00 rodzice dzieci/uczniów zakwalifikowanych do przedszkola/oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej/klasy I szkoły podstawowej zobowiązani są do potwierdzenia woli.

Oddziały Przedszkolne - Lista zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych - pobierz plik.

Szkoła Podstawowa - Lista zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych - pobierz plik.

Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do jednostki oświatowej - pobierz plik w wersji doc., pobierz plik w wersji pdf.

Z poważaniem
Dyrektor SP 31
Adam Orgacki



Komunikat Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 31 z dnia 23 marca 2020 r.

logo sp31 155x155

Szanowni Rodzice,
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym nauczanie będzie odbywać się w formie zdalnej. Materiały edukacyjne udostępniane będą stopniowo na stronie Szkoły w zakładce "Samokształcenie". Udostępniamy również służbowe adresy mailowe wszystkich nauczycieli - zakładka KONTAKT, służące komunikacji oraz przesyłaniu wymaganych zagadnień z poszczególnych przedmiotów do sprawdzenia (tylko w formacie WORD, nie przesyłamy zdjęć).
Prosimy o codzienne śledzenie informacji na stronie naszej Szkoły oraz w zakładce "Samokształcenie". Wszelkie uwagi i sugestie z Państwa strony będą dla nas cenne. Dla kadry naszej Szkoły jest to również nowa sytuacja, której postaramy się sprostać możliwie najskuteczniej. Zależy nam na wspieraniu Państwa dzieci, by jak najefektywniej wykorzystali ten czas edukacji poza murami szkoły.
Życzymy wszystkim zdrowia i wzajemnego wsparcia w tym trudnym czasie.

Wszelkie wątpliwości i trudności proszę zgłaszać mailowo bezpośrednio do wychowawców.

Z poważaniem
Dyrektor SP 31
Adam Orgacki



Oddziały integracyjne w naszej szkole funkcjonują od 1 września 2007 r. W pierwszym roku działalności były cztery klasy integracyjne. Dzięki przychylności Pani Dyrektor Wandy Antonowicz i w ramach możliwości organizacyjnych szkoły, stopniowo zwiększała się liczba oddziałów.

W klasach integracyjnych pracuje nauczyciel wiodący wraz z nauczycielem wspomagającym oraz pomoc pedagogiczna, również posiadająca wyższe wykształcenie. Wszyscy nauczyciele nauczający w klasach integracyjnych posiadają przygotowanie do pracy z dziećmi autystycznymi. Zespoły oddziałowe ustalają wspólną strategię działania dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. We wszystkich oddziałach funkcjonują klasowe oraz indywidualne systemy motywacyjne.

W klasie integracyjnej realizowany jest taki sam program nauczania szkoły masowej, jak w każdej innej, równoległej klasie. W przypadku dzieci autystycznych realizowane treści są dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia. W każdym semestrze organizowana jest hospitacja diagnozująca z udziałem pani dyrektor oraz rodzica, podczas której obserwowane są postępy ucznia.

W funkcjonowaniu klasy integracyjnej ważna jest wspólna nauka i zabawa, która kształtuje u dzieci zdrowych wrażliwość na potrzeby ich niepełnosprawnych rówieśników, uczy umiejętności akceptacji innych i niesienia pomocy w różnych sytuacjach. Wszelkie wartości, jakie wpoimy naszym dzieciom od najmłodszych lat, z pewnością zaowocują w przyszłości.

Obecnie (rok szkolny 2019/2020) w szkole istnieje 16 oddziałów integracyjnych:

  • jeden na poziomie oddziałów przedszkolnych,
  • jeden na poziomie klasy pierwszej,
  • dwa na poziomie klasy drugiej,
  • jeden na poziomie klasy trzeciej,
  • dwa na poziomie klasy czwartej,
  • dwa na poziomie klasy piątej,
  • trzy na poziomie klasy szóstej,
  • jeden na pozimie klasy szóstej;
  • jeden na poziomie klasy siódmej,
  • jeden na poziomie klasy ósmej.

Oddziały nasze wyróżnia fakt, że integrujemy głównie dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Pozwala to na odpowiednie przygotowanie środowiska szkolnego, wyspecjalizowanie kadry w kierunku pracy z dziećmi autystycznymi w gronie typowo rozwijających się rówieśników.

Struktura organizacyjna klasy wygląda następująco:

  • maksymalnie 20-osobowy zespół klasowy, w tym 3 uczniów z autyzmem/Zespołem Aspergera
  • Nauczyciel prowadzący
  • Nauczyciel wspomagający
  • Pomoc pedagogiczna (w oddziałach 0-III)