popielata linia pozioma

logo sp31 155x155

Informujemy, że od dnia 1 lutego 2020 roku wpłaty za obiady będą realizowane wyłącznie poprzez przelew bankowy na konto nr 30 1160 2202 0000 0000 6172 5147.

 

 

 
 
 

Haller flaga napis

PRACA INDYWIDUALNA
Jest formą pracy obejmująca głównie uczniów rozpoczynających terapię. Ma na celu wdrożenie dziecka do zasad pracy oraz współistnienia w grupie rówieśniczej, budowania systemu motywacji, wyrównywanie deficytów w zakresie umiejętności szkolnych.
 
PRACA W MAŁEJ GRUPIE
Są to zajęcia w których uczestniczą: jedno dziecko z autyzmem oraz kilku (dwoje, troje) uczniów typowo rozwijających się. Mają one na celu kształtowanie umiejętności społecznych oraz szkolnych (np. zgłaszanie się, reagowanie na polecenia kierowane do grupy).
 
PRACA W KLASIE INTEGRACYJNEJ PRZY WSPARCIU NAUCZYCIELA WSPOMAGAJĄCEGO
Do każdego ucznia z autyzmem przypisany jest nauczyciel zwany "nauczycielem-cieniem", przebywa on z dzieckiem na zajęciach lekcyjnych, udzielając wielostronnej pomocy w zależności od potrzeb ucznia. Uczy on i wzmacnia prawidłowe zachowania społeczne np. inicjowanie interakcji z rówieśnikami i nauczycielami. Poza tym dba o pozytywny wizerunek ucznia oraz odpowiedzialny jest za klasowy system motywacyjny.
 
SAMODZIELNE PRZEBYWANIE UCZNIA Z AUTYZMEM W KLASIE INTEGRACYJNEJ
Samodzielne funkcjonowanie ucznia w środowisku klasowym to główny cel działań terapeutycznych, obowiązki stopniowo wycofującego się "nauczyciela-cienia" przejmuje nauczyciel prowadzący zajęcia lub wychowawca.