Blue Flower

rekrutacja 2017 2018rekrutacja 2017 2018rekrutacja 2017 2018

rekrutacja 2017 2018

Rekrutacja 2017/2018

rekrutacja 2017 2018 4b
Zasady rekrutacji na rok szkolny 2017/2018 na zajęcia rozwijające zainteresowania lub rozwijające uzdolnienia organizowane w publicznych placówkach oświatowo-wychowawczychprowadzonych przez Gminę Miasta Toruń - czytaj Rekrutacja - zajęcia rozwijające zainteresowania.

Rekrutacja 2017/2018 - Szkoły ponadgimnazjalne

rekrutacja 2017 2018 spg

Nabór do szkół ponadgimnazjalnych 2017/2018:

- Gimnazjum nie wydaje uczniowi loginu i hasła.
- Uczeń zakłada konto i loguje się na stronie torun.e-omikron.pl. Loginem jest PESEL.
- Pismo z Wydziału Edukacji UM w Toruniu - pobierz.
- Zarządzenie Kuratora Oświaty o naborze 2017/2018 - pobierz.
- Wykaz punktowanych konkursów i olimpiad - link.

 

Rekrutacja 2017/2018 - serwis rejestracyjny uruchomiony

rekrutacja 2017 2018 4

Zapisy dzieci odbywają się w sekretariacie szkoły w godzinach 8:00 - 15:00 lub poprzez system elektronicznej rekrutacji za pośrednictwem strony:

https://torun.elemento.pl do klas pierwszych SP od 12.04.2017r., 

https://torun.formico.pl do oddziałów przedszkolnych od 19.04.2017r.

Zapraszamy do zapoznania się z informatorami naszej szkoły: Oddziałów Przedszkolnych i Szkoły Podstawowej.

PRACA INDYWIDUALNA
Jest formą pracy obejmująca głównie uczniów rozpoczynających terapię. Ma na celu wdrożenie dziecka do zasad pracy oraz współistnienia w grupie rówieśniczej, budowania systemu motywacji, wyrównywanie deficytów w zakresie umiejętności szkolnych.
int1int8
PRACA W MAŁEJ GRUPIE
Są to zajęcia w których uczestniczą: jedno dziecko z autyzmem oraz kilku (dwoje, troje) uczniów typowo rozwijających się. Mają one na celu kształtowanie umiejętności społecznych oraz szkolnych (np. zgłaszanie się, reagowanie na polecenia kierowane do grupy).
int7

PRACA W KLASIE INTEGRACYJNEJ PRZY WSPARCIU NAUCZYCIELA WSPOMAGAJĄCEGO

Do każdego ucznia z autyzmem przypisany jest nauczyciel zwany "nauczycielem-cieniem", przebywa on z dzieckiem na zajęciach lekcyjnych, udzielając wielostronnej pomocy w zależności od potrzeb ucznia. Uczy on i wzmacnia prawidłowe zachowania społeczne np. inicjowanie interakcji z rówieśnikami i nauczycielami. Poza tym dba o pozytywny wizerunek ucznia oraz odpowiedzialny jest za klasowy system motywacyjny.

int3

SAMODZIELNE PRZEBYWANIE UCZNIA Z AUTYZMEM W KLASIE INTEGRACYJNEJ

Samodzielne funkcjonowanie ucznia w środowisku klasowym to główny cel działań terapeutycznych, obowiązki stopniowo wycofującego się "nauczyciela-cienia" przejmuje nauczyciel prowadzący zajęcia lub wychowawca.
int6int10