popielata linia pozioma

roboty tabliczka 3D z informacją o dobrej nocy w szkole

Zakończył się niezwykły wieczór pod hasłem "DobraNoc w Szkole", zorganizowany przez kadrę SP nr 31 Był on pełen interesujących przedsięwzięć, działań i inicjatyw. Stworzono w placówce różne stacje zadaniowe, które umożliwiały realizację zadań związanych z nauką, terapią i zabawą.

Do szkoły przyszły całe rodziny, aby uczestniczyć w nocnej imprezie. Pozwolono uczniom nie tylko uczestniczyć w wyjątkowych formach edukacji, ale również tworzyć. Szkoła „31”, budując koncepcję swojego „nocnego piątku”, wyszła z założenia, że musi on być przede wszystkim twórczy,stymulujący i inspirujący. Ma też być formą terapii i zabawy. W różnych miejscach szkoły uczestnicy wydarzenia rozwijali umiejętności werbalne, pamięciowe, związane z uwagą i rozumowaniem, przestrzenne, matematyczne i sportowe. Startowali w potyczkach językowych i rachunkowych, oglądali wystawy przyrodnicze i plastyczne oraz pokazy fizyczne i chemiczne. Okazało się, że chemia to nie tylko nudne wzory i tablica Mendelejewa, ale świecące eksperymenty i wybuchowe reakcje. Wielbiciele robotyki odwiedzali pracownię informatyczną i wychodzili stamtąd z mocnym postanowieniem studiowania tej interdyscyplinarnej dziedziny wiedzy.

Dużym powodzeniem cieszyły się propozycje: "Magiczny dywan","Zgadnij, kim jestem", "Puzzlowy wyścig z czasem", "Szalone zające", "Mural", "Loteria fantowa", "Ence Pence - zgadywanki". Maluchy poddawały się wysiłkom makijażystek, oglądały”Wirówkę kolorów”, tworzyły prace plastyczne i makaronowe konstrukcje. Nieco starsze dzieci walczyły o pierwszeństwo w szkolnej bibliotece, popisując się znajomością baśni nie tylko z kanonu lektur. Wielu uczniów zasiadło przy stanowiskach z planszówkami oraz rozegrało partie szachów.Całe rodziny odwiedzały pracownię krawiecką oraz kulinarną. Smakowały gofry wypiekane przez zgrany duet nauczycielek – cukierniczek oraz słodkości z kawiarni zorganizowanej przez Radę Rodziców.

To był wyjątkowy wieczór Pokazał po raz kolejny pomysłowość i innowacyjność kadry, ujawnił magazynowane w szkole rezerwy energii i kreatywności. Nauczyciele cieszą się, ze mogli zaprosić swoich uczniów do świata nowoczesnej edukacji i twórczej zabawy, że promowali zdobywanie tzw. umiejętności XXI w., że dali uczniom narzędzia do rozwijania ich zainteresowań. Widzieli w zamian otwarte umysły, pasję działania i twórcze postawy. A to jest powód do nauczycielskiej satysfakcji.

Więcej informacji: link.