popielata linia pozioma

  1. T. Attwood, "Zespół Aspergera. Kompletny przewodnik", Harmonia Universalis, Gdańsk 2013
  2. S. Blakemore, U. Frith, "Jak uczy się mózg", Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2005
  3. J. Błeszyński, "Wspomaganie rozwoju osób z autyzmem", Kraków 2004
  4. U. Frith, "Autyzm: wyjaśnienie tajemnicy", GWP, Gdańsk 2008
  5. T. Gałkowski, "Dziecko autystyczne w środowisku szkolnym", WSiP, Warszawa 1995
  6. C. Gray, A. Leight White, "Ja i mój świat. Historyjki społeczne", Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa 2008
  7. T. Grandin, "Byłam dzieckiem autystycznym", PWN, Warszawa 1995
  8. C. Maurice, G. Green, S. C. Luce, "Modele zachowań oraz współpraca z dziećmi autystycznymi", Fundacja "Adama", Warszawa 2007
  9. J. Moor, "Śmiech, zabawa i nauka z dziećmi o profilu autystycznym", Wydawnictwo Mała Litera, Łódź 2006
  10. H. Olechnowicz, "Wokoł autyzmu: fakty, skojarzenia, refleksje", WSiP, Warszawa 2004
  11. E. Pisula, "Małe dziecko z autyzmem", GWP, Gdańsk 2005
  12. E. Pisula, "Rodzice dzieci z autyzmem", PWN, Warszawa 2012
  13. D. M. Plummer, "Jak kształtowac umiejętności społeczne", Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa 2010
  14. P. Szatmari, "Uwięziony umysł: opowieści o ludziach z autyzmem", Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Kraków 2007
  15. E. Schopler, M. Lansing, L. Waters, "Ćwiczenia edukacyjne dla dzieci autystycznych", SPOA, Gdańsk 1994
  16. O. Teitelbaum, P. Teitelbaum, "Czy moje dziecko ma autyzm? Jak rozpoznać najwcześniejsze oznaki autyzmu", Harmonia Universalis, Gdańsk 2012
  17. A. Teluk-Lenkiewicz, "Nie każdy jest Rain Manem", Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa 2010
  18. G. Taylor, "Spektrum zaburzeń autystycznych. Przewodnik dla początkujących. Podstawowe informacje dla rodziców i pedagogów", Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa 2011
  19. W. Waclaw, U. Aldenrud, S. Listedt, "Dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera", Katowice 2000
  20. B. Winczura (red.), "Autyzm. Na granicy zrozumienia", Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010