popielata linia pozioma

Haller flaga napis

Wyniki egzaminu ósmoklasisty


Zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty można odbierać od piątku godz. 10:00 w sekretariacie szkoły, zachowując reżim sanitarny (maseczka i dezynfekcja rąk po wejściu do szkoły)

Zaświadczenia należy dostarczyć do wybranej szkoły do wtorku 04.08.2020 r.

 

Dyrektor SP 31

Adam Orgacki


 

Rekrutacja uzupełniajaca do oddziałów przedszkolnych


Szanowni Państwo!

Publikujemy listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do oddziałów przedszkolnych w SP 31 w naborze uzupełniającym (załącznik)

Dyrektor SP 31

Adam Orgacki


 

List Prezydenta Miasta Torunia skierowany do uczniów toruńskich szkół


Zapraszamy do przeczytania listu Prezydenta Miasta Torunia skierowanego do uczniów toruńskich szkół. Link do dokumentu.


 

Komunikat Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 31 z dnia 29 kwietnia 2020 r.

W związku z otwarciem obiektów sportowych w dniu 4 maja 2020 r., przekazuję Państwu harmonogram funkcjonowania "Orlika" oraz  boiska  szkolnego w SP 31 pod nadzorem animatora i pracowników szkoły.

Z poważaniem
Dyrektor SP 31
Adam Orgacki

harmonogram orlik


Oddziały integracyjne w naszej szkole funkcjonują od 1 września 2007 r. W pierwszym roku działalności były cztery klasy integracyjne. Dzięki przychylności Pani Dyrektor Wandy Antonowicz i w ramach możliwości organizacyjnych szkoły, stopniowo zwiększała się liczba oddziałów.

W klasach integracyjnych pracuje nauczyciel wiodący wraz z nauczycielem wspomagającym oraz pomoc pedagogiczna, również posiadająca wyższe wykształcenie. Wszyscy nauczyciele nauczający w klasach integracyjnych posiadają przygotowanie do pracy z dziećmi autystycznymi. Zespoły oddziałowe ustalają wspólną strategię działania dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. We wszystkich oddziałach funkcjonują klasowe oraz indywidualne systemy motywacyjne.

W klasie integracyjnej realizowany jest taki sam program nauczania szkoły masowej, jak w każdej innej, równoległej klasie. W przypadku dzieci autystycznych realizowane treści są dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia. W każdym semestrze organizowana jest hospitacja diagnozująca z udziałem pani dyrektor oraz rodzica, podczas której obserwowane są postępy ucznia.

W funkcjonowaniu klasy integracyjnej ważna jest wspólna nauka i zabawa, która kształtuje u dzieci zdrowych wrażliwość na potrzeby ich niepełnosprawnych rówieśników, uczy umiejętności akceptacji innych i niesienia pomocy w różnych sytuacjach. Wszelkie wartości, jakie wpoimy naszym dzieciom od najmłodszych lat, z pewnością zaowocują w przyszłości.

Obecnie (rok szkolny 2019/2020) w szkole istnieje 16 oddziałów integracyjnych:

  • jeden na poziomie oddziałów przedszkolnych,
  • jeden na poziomie klasy pierwszej,
  • dwa na poziomie klasy drugiej,
  • jeden na poziomie klasy trzeciej,
  • dwa na poziomie klasy czwartej,
  • dwa na poziomie klasy piątej,
  • trzy na poziomie klasy szóstej,
  • jeden na pozimie klasy szóstej;
  • jeden na poziomie klasy siódmej,
  • jeden na poziomie klasy ósmej.

Oddziały nasze wyróżnia fakt, że integrujemy głównie dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Pozwala to na odpowiednie przygotowanie środowiska szkolnego, wyspecjalizowanie kadry w kierunku pracy z dziećmi autystycznymi w gronie typowo rozwijających się rówieśników.

Struktura organizacyjna klasy wygląda następująco:

  • maksymalnie 20-osobowy zespół klasowy, w tym 3 uczniów z autyzmem/Zespołem Aspergera
  • Nauczyciel prowadzący
  • Nauczyciel wspomagający
  • Pomoc pedagogiczna (w oddziałach 0-III)