popielata linia pozioma

Haller flaga napis

Wyniki egzaminu ósmoklasisty


Zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty można odbierać od piątku godz. 10:00 w sekretariacie szkoły, zachowując reżim sanitarny (maseczka i dezynfekcja rąk po wejściu do szkoły)

Zaświadczenia należy dostarczyć do wybranej szkoły do wtorku 04.08.2020 r.

 

Dyrektor SP 31

Adam Orgacki


 

Rekrutacja uzupełniajaca do oddziałów przedszkolnych


Szanowni Państwo!

Publikujemy listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do oddziałów przedszkolnych w SP 31 w naborze uzupełniającym (załącznik)

Dyrektor SP 31

Adam Orgacki


 

List Prezydenta Miasta Torunia skierowany do uczniów toruńskich szkół


Zapraszamy do przeczytania listu Prezydenta Miasta Torunia skierowanego do uczniów toruńskich szkół. Link do dokumentu.


 

Komunikat Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 31 z dnia 29 kwietnia 2020 r.

W związku z otwarciem obiektów sportowych w dniu 4 maja 2020 r., przekazuję Państwu harmonogram funkcjonowania "Orlika" oraz  boiska  szkolnego w SP 31 pod nadzorem animatora i pracowników szkoły.

Z poważaniem
Dyrektor SP 31
Adam Orgacki

harmonogram orlik


Od października 2016 r. funkcjonuje Klub Szkolnej Młodzieży, jest to autorski program skierowany do nastolatków z autyzmem/zespołem Aspergera i typowo rozwijających się rówieśników, którego celem jest nawiązanie relacji z rówieśnikami oraz rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i społecznych, poprzez realizacje wyznaczonych zadań i wspólne spędzanie czasu. Grupę zawiązały i prowadzą p. Anna Barwik, Małgorzata Fedrau i Agnieszka Umińska.
Uczniowie dobrani są w pary celowo, początkowo pracują w małych grupach nad wyznaczonymi zadaniami, które później prezentują wobec reszty zespołu. Każde spotkanie dotyka deficytowych sfer funkcjonowania osób z zaburzeniami rozwoju. Uczniowie ze spektrum autyzmu przy pomocy typowo rozwijających się kolegów uczą się nazywania i rozpoznawania emocji, nawiązywania interakcji, prowadzenia dialogu. Spotkania stanowią dla osób ze spektrum autyzmu  okazję do podzielenia się z innymi swoimi zainteresowaniami, mocnymi stronami, trudnościami, uczuciami i opiniami na różne tematy. Oprócz części zadaniowej jest również czas na wspólne spędzanie czasu przy herbatce i ciastku.