Blue Flower

rekrutacja 2017 2018rekrutacja 2017 2018rekrutacja 2017 2018

rekrutacja 2017 2018

Rekrutacja 2017/2018

rekrutacja 2017 2018 4b
Zasady rekrutacji na rok szkolny 2017/2018 na zajęcia rozwijające zainteresowania lub rozwijające uzdolnienia organizowane w publicznych placówkach oświatowo-wychowawczychprowadzonych przez Gminę Miasta Toruń - czytaj Rekrutacja - zajęcia rozwijające zainteresowania.

Rekrutacja 2017/2018 - Szkoły ponadgimnazjalne

rekrutacja 2017 2018 spg

Nabór do szkół ponadgimnazjalnych 2017/2018:

- Gimnazjum nie wydaje uczniowi loginu i hasła.
- Uczeń zakłada konto i loguje się na stronie torun.e-omikron.pl. Loginem jest PESEL.
- Pismo z Wydziału Edukacji UM w Toruniu - pobierz.
- Zarządzenie Kuratora Oświaty o naborze 2017/2018 - pobierz.
- Wykaz punktowanych konkursów i olimpiad - link.

 

Rekrutacja 2017/2018 - serwis rejestracyjny uruchomiony

rekrutacja 2017 2018 4

Zapisy dzieci odbywają się w sekretariacie szkoły w godzinach 8:00 - 15:00 lub poprzez system elektronicznej rekrutacji za pośrednictwem strony:

https://torun.elemento.pl do klas pierwszych SP od 12.04.2017r., 

https://torun.formico.pl do oddziałów przedszkolnych od 19.04.2017r.

Zapraszamy do zapoznania się z informatorami naszej szkoły: Oddziałów Przedszkolnych i Szkoły Podstawowej.

Od października 2016 r. funkcjonuje Szkolne Koło Gimnazjalisty, jest to autorski program skierowany do nastolatków z autyzmem/zespołem Aspergera i typowo rozwijających się rówieśników, którego celem jest nawiązanie relacji z rówieśnikami oraz rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i społecznych, poprzez realizacje wyznaczonych zadań i wspólne spędzanie czasu. Grupę zawiązały i prowadzą p. Anna Barwik, Małgorzata Fedrau i Agnieszka Umińska.
Uczniowie dobrani są w pary celowo, początkowo pracują w małych grupach nad wyznaczonymi zadaniami, które później prezentują wobec reszty zespołu. Każde spotkanie dotyka deficytowych sfer funkcjonowania osób z zaburzeniami rozwoju. Uczniowie ze spektrum autyzmu przy pomocy typowo rozwijających się kolegów uczą się nazywania i rozpoznawania emocji, nawiązywania interakcji, prowadzenia dialogu. Spotkania stanowią dla osób ze spektrum autyzmu  okazję do podzielenia się z innymi swoimi zainteresowaniami, mocnymi stronami, trudnościami, uczuciami i opiniami na różne tematy. Oprócz części zadaniowej jest również czas na wspólne spędzanie czasu przy herbatce i ciastku.