popielata linia pozioma

Logo rekrutacji do klas pierwszych oraz dzieci od 3. roku życia do oddziałów przedszkolnych

rekrutacja 2020 2021 przeczytaj

Rekrutacja 2020 2021rekrutacja 2020 2021 link oddziały przedszkolnerekrutacja 2020 2021 link szkoła podstawowa

Haller flaga napis

logo sp31 155x155Wydział Edukacji Urzędu Miasta Torunia przesyła pismo Wydziału Ochrony Ludności oraz informacje dotyczące zasad profilaktyki oraz bezpiecznych zachowań dzieci, młodzieży i dorosłych w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się ewentualnych infekcji.
 

logo sp31 155x155

Informujemy, że od dnia 1 lutego 2020 roku wpłaty za obiady będą realizowane wyłącznie poprzez przelew bankowy na konto nr 30 1160 2202 0000 0000 6172 5147.

Koszt obiadów dla dziecka w marcu - 81,00 zł.

Koszt obiadów dla nauczyciela w marcu - 120,00 zł.

Od 1 marca informacja o kosztach obiadów dla uczniów i nauczycieli oraz numer konta do przelewu bankowego będą się znajdowały w zakładce Szybki dostęp - Jadłospis.

 


logo sp31 155x155
Szanowni Rodzice!
Zaplanowane na środę popielcową 26.02.2020 r. konsultacje indywidualne nie odbędą się. W przypadkach koniecznych prosimy o kontakt indywidualny z wychowawcami.
Zebrania rodziców odbędą się planowo w dniu 18.03.2020 r.

 

 

 

W oddziałach integracyjnych do grupy uczęszcza od 3 do 5 dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na autyzm, w tym zespół Aspergera..
W pełnym uczestnictwie w zajęciach wspierają ich tak zwani nauczyciele "cienie". W każdym z oddziałów jest to nauczyciel wspomagający oraz pomoc pedagogiczna. Dzięki możliwości pracy w relacji jeden na jeden nauczyciel "cień" stopniowo wprowadza dziecko z autyzmem do grupy oraz umiejętnie wycofuje się na rzecz nauczyciela prowadzącego.
 
W oddziałach funkcjonują równorzędne płaszczyzny integracji:
  • praca indywidualna – dziecko uczy się i bawi w osobnym pomieszczeniu na terenie przedszkola w obecności nauczyciela "cienia"
  • praca z małą grupą – dwoje - troje pełnosprawnych dzieci uczy się i bawi z uczniem z autyzmem
  • praca z całą grupą w obecności i z pomocą osoby dorosłej, która pełni rolę "cienia"
  • samodzielne przebywanie z grupą ucznia z autyzmem
Wszystkie płaszczyzny integracji współwystępują jednocześnie i nawzajem się przenikają.