Blue Flower

rekrutacja 2017 2018rekrutacja 2017 2018rekrutacja 2017 2018

rekrutacja 2017 2018

Rekrutacja 2017/2018

rekrutacja 2017 2018 4b
Zasady rekrutacji na rok szkolny 2017/2018 na zajęcia rozwijające zainteresowania lub rozwijające uzdolnienia organizowane w publicznych placówkach oświatowo-wychowawczychprowadzonych przez Gminę Miasta Toruń - czytaj Rekrutacja - zajęcia rozwijające zainteresowania.

Rekrutacja 2017/2018 - Szkoły ponadgimnazjalne

rekrutacja 2017 2018 spg

Nabór do szkół ponadgimnazjalnych 2017/2018:

- Gimnazjum nie wydaje uczniowi loginu i hasła.
- Uczeń zakłada konto i loguje się na stronie torun.e-omikron.pl. Loginem jest PESEL.
- Pismo z Wydziału Edukacji UM w Toruniu - pobierz.
- Zarządzenie Kuratora Oświaty o naborze 2017/2018 - pobierz.
- Wykaz punktowanych konkursów i olimpiad - link.

 

Rekrutacja 2017/2018 - serwis rejestracyjny uruchomiony

rekrutacja 2017 2018 4

Zapisy dzieci odbywają się w sekretariacie szkoły w godzinach 8:00 - 15:00 lub poprzez system elektronicznej rekrutacji za pośrednictwem strony:

https://torun.elemento.pl do klas pierwszych SP od 12.04.2017r., 

https://torun.formico.pl do oddziałów przedszkolnych od 19.04.2017r.

Zapraszamy do zapoznania się z informatorami naszej szkoły: Oddziałów Przedszkolnych i Szkoły Podstawowej.

nowydzialrodzicKiedy małe dzieci ucinają sobie popołudniowe drzemki nasza kultura sprawia, że dorośli zwykle rezygnuje ze snu w ciągu dnia.
Nawet gdy dobrze spaliśmy wiele osób odczuwa naturalny spadek aktywności po południu, po około 8 godzinach od porannego obudzenia. Badania dr Sary Mednick naukowca z Salk Institute w Kalifornii USA pokazują, że drzemki przydają się, aby zredukować stres, poprawić szybkość uczenia się, refleks, i być bardziej wydajnym, ogólnie poprawić zdrowie.
Jaka powinna być długość drzemki (za dr Sarą Mednick):
Nano-drzemka: 10-20 sekund badania nie wykazały jeszcze czy takie krótkie drzemki mają dobroczynny wpływ.
Mikro-drzemka: 2 do 5 minut Są zaskakująco efektywne w pokonywaniu senności.
Mini-drzemka: 5-20 minut Poprawia czujność, uczenie motoryczne i fizyczną wydajność.
Super-Drzemka (Power-Nap): 20 minut Zawiera korzyści mikro i mini drzemek, ale dodatkowo poprawia pamięć i oczyszcza umysł z bezużytecznych informacji, co pomaga pamięci długoterminowej (pamiętanie faktów, zdarzeń i nazw).
Leniwa drzemka: 50 do 90 minut Zawiera sen wolno-falowy i fazę snu REM. Doskonała do odbudowy kości i mięśni.
Miłego drzemania.


Opracowała: mgr Lidia Haładyn